Prima pagină > Eveniment, Utile > Ioana Stefanica se muta in casa noua!

Ioana Stefanica se muta in casa noua!

Iată că a venit un moment de mult așteptat. Acela al trecerii la o nouă etapă, la un nou nivel. Dar toate acestea s-au întâmplat datorită vouă, celor care m-ați citit pe zi ce trece într-un număr tot mai mare.

 

 

Ioana Ștefănică se mută în casă nouă!

Iar dacă nu vreți să-i spuneți casă, atunci să-i spunem pe românește: pe noul site.

Am început să scriu pe acest blog deoarece îmi doream ceva mai mult de la mine și implicit de la informațiile pe care le primeam. Mă săturasem de cancanuri și sarcasme, de politic și agresiune. Așa a început povestea http://www.ioanastefanica.wordpress.com. Unii au fost reticenți, auzi ce blog e ală de știri, mai ales creat de un no name. Chiar și fără un nume, faptul că numărul vizitatorilor a crescut atât de mult mi-a dat încrederea și puterea să merg mai departe.

Pentru voi am creat www.ioanastefanica.ro Tiparul e același: informații utile, scurte, la obiect, fără sarcasme, politică, crime, părtiniri și jigniri. Acum am și o echipă, căreia vreau să-i mulțumesc. Lucrează alături de mine pentru ca să vă putem transmite informațiile de care aveți nevoie.

Acum nu vom da doar știri locale. Încercăm să extindem aria și să privim și spre alte zări. Promit să vă arăt că media, dacă pot eu spune că fac parte din media, are și o altă față. O față mai pozitivă și care nu își dorește mai mult rău decât bine pentru a supraviețui. Chiar dacă e greu să mergi înainte voi încerca din răsputeri, pentru acel public care m-a citit și mă va citi, să continui ceea ce am început.

Site-ul nou încă e în lucru. Mai sunt multe de făcut la el, dar am decis că e mai bine să începem așa cum e decât să tot amânăm. Așadar, probabil veți observa de la o zi la alta că se mai schimbă câte ceva pe acolo. Nu-i nimic grav, încercăm doar să-l facem mai accesibil și mai util. Încă lucrăm și la siglă. În cazul în care aveți sugestii, reclamații sau orice fel de anunț puteți face uz de adresa de mail: contact@ioanastefanica.ro pentru a mi le face cunoscute.

Până atunci, vă invit cu drag să treceți și pragul noii mele case și să vă culegeți de acolo sursa zilnică de informații de care aveți nevoie.

Să știți că visele sunt mai puternice decât orice iar atunci când se și împlinesc îți dau și mai multă putere de a merge înainte. Vă mulțumesc!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

