Acasă > Animale, Copii, Umanitar, Utile > Catelusi pufosi de vanzare

Catelusi pufosi de vanzare

Salut! Noi suntem Mișu, Gigi și Măriuța! Trei puișori Chow – Chow care-și caută stăpân! Suntem cuminți și oferim necondiționat dragoste, prietenie și multă distracție! 

 

 

SOS! Avem nevoie de stăpân!

Trei cățeluși rasa Chow-Chow de 2 luni își caută stăpân. Sunt pufoși, adorabili, jucăuși, au microchip, pașaport internațional și părinți cu Pedigree.

Pentru a vă lipsi de orice alte griji puișorii au fost vaccinați și deparazitați, numai buni de luat acasă!

Cei interesați pot vedea cățelușii live la Restaurantul Royal – vis-a-vis de Hotel Dacia Continental Forum Oradea. Mai multe informații pot fi obținute și la numărul de telefon  0747 273 344.

 

 

Nu-i așa că suntem adorabili?

  1. adorjan bianca raluca
    26 Iulie, 2012 la 11:19 am

    doar fetele mai sunt? baiatul sa dat?

  2. adorjan bianca raluca
    26 Iulie, 2012 la 11:02 am

    daca vreti sa imi spuneti ceva cautatima la nr de tel 0743974341
    va rog

    • S.I.M.
      27 Iulie, 2012 la 10:31 am

      Buna Bianca,

      din pacate catelusi s-au vandut. Daca te vei uita, ei au fost scosi la vanzare in 27 Ianuarie anul curent. In cazul in care doresti alta rasa, contacteaza-ne.

  3. adorjan bianca raluca
    26 Iulie, 2012 la 11:02 am

    daca mii puteti tine pana in 24 octombrie va dau bani in plus
    va rog tinetii

  4. adorjan bianca raluca
    26 Iulie, 2012 la 10:58 am

    eu as vrea sa o iau pe miruta si pe gigi daca nu iati dat

  5. andreea
    28 Ianuarie, 2012 la 7:55 pm

    mai sunt 2 fetite de vanzare…baietelul s-a dat

  6. lalaband
    27 Ianuarie, 2012 la 11:14 pm

    CE PRET AU?

    • S.I.M.
      28 Ianuarie, 2012 la 9:42 am

      Prețul în poți afla sunând la numărul de telefon: 0747 273 344

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

