Acasă > Eveniment, Primarie, Utile > Centrul de Relatii cu Publicul din Primarie va avea doua noi ghisee de urbanism

Centrul de Relatii cu Publicul din Primarie va avea doua noi ghisee de urbanism

Începând cu prima zi a lunii Februarie în cadrul Centrului de Relații cu Publicul din Primăria Oradea vor funcționa alte două ghișee. Ambele birouri vor oferi servicii specializate în domeniul urbanismului. 

 

 

Primăria Oradea va avea ghișee specializate pentru rezolvarea problemelor de urbanism.

Conform anunțului făcut de Instituția Arhitectului Şef din Primăria Oradea, vor exista două ghișee specializate în tratarea dosarelor de urbanism. Ele vor funcționa în cadrul Centrului de Relații cu Publicul și vor fi deschise începând cu 1 Februarie 2012.

Primul ghișeu, Ghişeul de finalizări construcţii, le va fi de folosință orădenilor prin luarea în primire a cererilor necesare regularizării taxei pentru autorizaţia de construcţie, cererilor pentru eliberarea autorizaţiei de luare în folosinţă a construcţiei, cererilor pentru emiterea adeverinţelor de notare/radiere a construcţiilor, precum şi a cererilor pentru nomenclatorul stradal.

Ghişeul de autorizări construcţii, cel de al doilea ghișeu, va avea sarcina de a prelua cereri pentru emiterea certificatului de urbanism, pentru prelungirea certificatului de urbanism, pentru emiterea autorizaţiei de construcţie, pentru prelungirea autorizaţiei de construcţie, cereri pentru emiterea avizelor de către Comisia Municipală de Urbanism şi Amenajarea Teritoriului (CMUAT), dar şi cereri de recepţie la terminarea lucrărilor.

La ghişeu va lucra un specialist pe probleme de urbanism, acesta va putea realiza o verificare rapidă a documentaţiei, putând anunţa pe loc solicitantul, dacă există inadvertenţe sau dacă e nevoie de completări ale documentaţiei. Astfel, va fi posibilă efectuarea calculului de regularizare direct din ghişeu, dacă documentaţia va fi completă, urmând ca actul care atestă efectuarea regularizării, să poată fi ridicat în maxim 24 de ore.

a declarat directorul executiv adjunct al Instituţiei Arhitectului Şef, Adriana Lipoveanu.

Noile înființate ghișee vor atrage după sine o reducere a timpului de emitere a actelor, astfel că începând cu 1 Februarie 2012, Certificatul de urbanism se va emite în 5 zile lucrătoare, în loc de 14 zile, iar autorizaţia de construcţie va fi emisă în 15 zile lucrătoare, spre deosebire de cele 30 de zile, prevăzute Legea nr. 50/1991.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: