Acasă > Sanatate, Social, Tineri, Utile > Haideti sa invingem leucemia! Un tanar oradean are nevoie de tine!

Haideti sa invingem leucemia! Un tanar oradean are nevoie de tine!

Un seamăn de al nostru are nevoie de noi. Sebastian Iftimi la doar 25 de ani suferă de anemie aplastică și este ținut în viață doar de medicamente. Are o șansă, dar șansa lui depinde de noi toți. 

 

 

Ajută un tânăr să trăiască!

Sub acest imbold scriu astăzi despre cazul lui Sebastian Iftimi. Luna viitoare, pe 23 Februarie, Sebi va împlini 26 de ani, dar din pacate bucuria trecerii la o nouă vârstă va fi umbrită de chinul bolii care îl pune la încercare.

Pe 21 Decembrie 2011, doctorul Andrei Cucuianu de la Institutul Oncologic „Ion Chiricuța” din Cluj Napoca, într-un referat l-a diagnosticat pe Sebastian cu anemie aplastică severă. I-a fost făcut un tratament la care pacientul orădean a reacționat foarte bine, fiind observată o remisie parțială a bolii.

Cu toate acestea, datorită remisiei parțiale, Sebastian are nevoie de un tratament cu intenție curativă, iar singura modalitate de vindecare este transplantul alogenic de celule stem. Dar cum tânărul nu are frați, are nevoie de un donator compatibil neînrudit, procedură care poate fi făcută doar în afara țării.

Dacă cândva ai dorit să faci o faptă bună acum este momentul. Donează bani sau de ce nu pregătește-te pentru o testare de compatibilitate cu Sebastian.

Astăzi și tu poți salva o viață! Este momentul să spui Adio, indiferenței!

Mai jos este mărturia lui Sebastian. Poate te va mișca, poate vei reuși să te urnești întru ajutorarea seamănului nostru.

Anemia aplastică e o boală care nu doare, dar ea aduce moartea pe tăcute. Nu e inclusă în categoria bolilor oncologice, însă tratamentul cu celule stem este vital. Un astfel de tratament, pentru o formă atât de rară a bolii pe care o am, e o provocare pe care trebuie să o accept, dacă vreau să trăiesc. Din păcate, şansele ca acest experiment să reuşească în România sunt nule, motiv pentru care va trebui să găsesc urgent o clinică în stăinătate şi multă compasiune din partea oamenilor cu suflet.

Faptul că sunt dopat cu medicamente (singurele care mă mai menţin în viaţă), nu mă opreşte să mă gândesc la cum ar trebui să fie viaţa mea alături de familia mea şi prietenii mei. Nu pot să accept atât de uşor moartea, pentru că e un pic cam devreme şi cred că ar fi bine să o las să mai aştepte. Am doar 25 de ani, mai exact pe 23 februarie voi împlini 26 de ani. Chiar dacă sună ciudat, trebuie să accept că medicamentele îmi dau viaţă în acest moment.

Conturile bancare în care puteți dona bani pentru ajutorarea lui Sebastian Iftimi sunt

RO35UGBI0000392001651RON şi  RO28UGBI0000392001652EUR

 ambele conturi sunt deschise la Garanti Bank Oradea.

  1. martha
    11 Martie, 2012 la 12:28 am

    Tiganii trag tunuri de milioane de euro,politicii la fel!!De ce Romania nu investeste in cercetarea medicala si in dotarea cu aparatura ?Cand se cere un tratament mai complex ,trimiteti bolnavii in strainatate .Sa luati banii de la tiganii interlopi,de la „baietii destepti” si,daca nu ajung,dau si eu.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

